vineri, 10 iulie 2009

Omleta sora cu pizza





Ingrediente:
4 oua/1 lingura smantana/10 gr unt/1 lingurita de susan/sare /praf cili 1/2 lingurita/doua rosii mici / un ardei gras verde/ 6~8 olive verzi/cateva felii de caizer taiate cuburi/1 lingura de patrunjel taiat marunt/cascaval ras .

Mod de preparare:
1.se bat ouale cu smantana si se adauga semintele de susan,cili si sare.
2. se taie ardeiul gras fisii subtiri si caizerul cuburi,se incinge un pic pe tigaie in unt si se da focul incet ca sa adaugam cecelalte ingrediente ,se toarna ouale batute si se presara cu patrunjel taiat marunt,se aranjeaza olivele taiate rondele pe toata suprafata si se pun deasupra rosiile rondele ,toate ingredientele trebuie sa se scufunde in ou , puneti capacul si lasati la foc mic 2~3 minute.


3. intre timp incalziti alta tigaie cu un pic de unt,doar cat sa se unga tigaia cu diametrul mai mare decat cea in care ati preparat omleta,suprapuneti tigaia goala peste cea cu omleta si o intoarceti  pe fata pentru cateva secunde ca sa se prinda si deasupra.

aceasta procedura am facuto-o pentru siguranta ,ca daca se rupe omleta nu mai este sora cu pita :D


dar daca aveti experienta mai mare la intors omleta ,va felicit !



4.puneti peste tigaie o farfurie si rasturnati omleta iar pe fata,o presarati cu cascaval ras si o acoperiti cu un capac cu spatiu inauntru ca sa nu sa se lipeasca de omleta pentru un minut ca sa se abureasca omleta cu cascavalul.


Pofta mare! :)

 

5 comentarii:

kity spunea...

ce omleta deliciosa,yamyamy.......!!simpla da cu mare efect!!
Pupici dulci!!

Anastasia spunea...

mersi draga kity , ma bucur ca ti-a placut :) sper sa o incerci si sa-mi dai si un link de intoarcere!
Pupici!

Diana B. spunea...

Ce apetisanta e omleta! Dar nu prea am pricepu cu intorsul tigailor...De ce n-o intoarcem in aceiasi tigaie? Se rupe?

Anastasia spunea...

da draga DiAnais se poate rupe de aia am intorso cu doua tigai , pentru siduranta ,dar daca sant fete mai indemanatice ca mine se poate intoarce in aceeasi tigaie ! fara probleme :D ma bucur ca ai intrat pe blogul meu, daca ma tii minte la tine am apelat cu intrebari referitor la lista de linkuri, te pup!

epurasha spunea...

aaa, asta sigur o incer chiar maine dimineata si mai ales ca eu am sistemul de tigai Doubletta care sunt 2 tigai suprapuse numai bune de intors omleta in ele.BUUUN! am notat, mersi Anastassia!kisses

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Follow this Blog

Licenţa Creative Commons
Clipe dulci de Anastasia Gherjavschi este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la anastassiacafe.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://bagy2.blogspot.com/.
Televizoare - Un Butic!

No Copying Please!