duminică, 17 iunie 2012

Desert cu zmeura la pahar

Va prezint o reteta,  delicioasa la superlativ !
Ce poate fi mai placut cand afli ca se face in 20 de minute cu tot cu copt ? :))
Ideea acestui desert mi-a venit spontan, cand am cumparat zmeura mi-am amintit de cuvintele surioarei mele Dana, ca ii place foarte mult combinatia de zmeura cu ciocolata si cu fistic, avand cele necesare in casa am trecut la treaba ;)

Ingrediente:
Pentru 10 portii:
Crema:
500 gr mascarpone amestecata cu 4~5 linguri rase zahar farin vanilat de la Dr. Oetker
Blat:
2 oua mari
100 gr. ciocolata amaruie
65 gr. zahar
100 gr. unt
75 gr. lapte
1 lta esenta de rom
1/2 pachetel praf de copt
90 gr. faina
Pentru ornat:
fistic zdrobit 
500 gr. zmeura proaspata 
menta
Mod de preparare:
Incingeti cuptorul la cea mai mare temperatura 300~320 grade Celsius
Mixati bine ouale cu zaharul, pana se inalbeste, apoi adaugati romul, laptele cu untul si ciocolata topite impreuna la microunde sau intr-o craticioara la foc mic in timp ce mixati ouale.
Adaugati la aceasta compozitie si faina cernuta, impreuna cu praful de copt si mixati pana la omogenizarea compozitiei 10 sec.
Coaceti blatul pe ( raftul de sus-important) al cuptorului timp de 6 minute intr-o tava cu dimensiuni mici, eu am copt intr-o tava de 29x25 cm, asternuta cu hartie cerata pentru copt, umezita putin sub jet de apa si scursa.
Cand este copt blatul, il scoateti din tava, cu tot cu hartia pe care s-a copt, si-l lasati sa se raceasca.
Distribuiti blatul in pahare, alternandu-l pe straturi cu crema de branza si zmeura, la sfarsit ornati cu fistic si menta.

Pofta buna my friends, sper sa o incercati pentru ca este foarte delicioasa si rapida :D

13 comentarii:

Rocsy Ciobanu spunea...

O super bunatate!

Anastasia spunea...

Multumesc Rocsy, treci la gatit ;) :-*

ophelia1983 spunea...

tare buuuun!

Antonina spunea...

Delicioasa treaba !

Alina spunea...

This dessert looks delicious!!! Mniam mniam...:)

Corina Ureche spunea...

desertul zilei, sa stii!! arata absolut minunat, culoarea zmeurei este atat d frumoasa...

Anastasia spunea...

@ophelia1983 multumesc draga mea te mai astept :)

@Antonina multumesc mult,ma simt onorata ;)

@Alinka, fhank you very mutch:)

@Corina multumesc frumos, pai daca e desertul zilei la tine, e musai sa mergi pana la piata dupa zmeura, a fost un desert ca din paradis... pe bune, mi-a placut foarte mult rezultatul, te pup dulce :-*

Haplea spunea...

Imi place tare mult zmeura...Delicios desertul preparat de tine.

Folii auto spunea...

Foarte originala combinatia, cu siguranta un deliciu! Si are un aspect de nota 100 !

Maria spunea...

O adevarata slendoare(culinara!):) Pupici

Anastasia spunea...

Multumesc pentru aprecieri :-* si da, aveti dreptate e un desert foarte bun ;)

Liana10 spunea...

Arata fantastic, un pahar si pt. mine, te rog. puup

Anastasia spunea...

Bineinteles iubita, oare se poate refuza o sora ? :-* !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Follow this Blog

Licenţa Creative Commons
Clipe dulci de Anastasia Gherjavschi este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la anastassiacafe.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://bagy2.blogspot.com/.
Televizoare - Un Butic!

No Copying Please!