luni, 22 februarie 2010

Chec rapid in doua culori





Ingrediente:
100 gr. faina
4 oua mari
1lingura cacao ( 15gr.)
120 grame zahar ( eu am pus 100)
2 plicuri de zahar vanilat
1 praf de copt
1 mana de stafide
1 lingura seminte de mac

Mod de preparare:
Ungeti o tava pentru chec cu unt si o infainati.
Mixati ouale cu zaharul si zaharul vanilat ~8,10 minute pana se albesc ca o crema.
Adaugati stafidele o data cu faina cernuta cu praful de copt in trei rate de fiecare data, incorporand-o incet, incet cu o spatula de lemn sau silicon.
Impartiti compozitia in doua parti egale si in una din ele adaugati o lingura cu cacao cernuta plina cu varf, o incorporati si pe ea cu ajutorul spatulei.
Turnati in tava compozitia fara cacao si peste ea turnati-o pe cea cu cacao, luati o furculita si treceti prin compozitie, imitand o miscare spiralata pe lungumea formei.
Pudrati checul cu mac.
Dati checul la cuptor pe raftul din mijloc la 180 de grade C ( cuptor preaincalzit ) pentru 35 de minute.

Pofta mare !

7 comentarii:

Flori spunea...

Se pare ca am fost gand in gand cu checul! si al tau arata super!

Anonim spunea...

Arata foarte pufos si aspectos:) Numai 100g de faina? Intreb sa nu am surprize cand il execut:)

Anastasia spunea...

Anonim, n-ai frica ca e bine asa,
succes garantat ! pup...te mai astept :)

Mari spunea...

Foarte bine arată checul tău!
Mi-ai făcut poftă!

Anastasia spunea...

serveste Mari :)

Cristina spunea...

Astazi mi a fost pofta de ceva dulce afara fiind destul de frig mi am zis,da sa prepar ceva in casa,asa ca am decis sa coc un chec care deacu a doua oara nu imi iese, in casa miroase frumos la suprafata checul meu pare cop insa inauntru e crud imposibil de consumat si nu prea pot da seama ce nu e inregula.Asa ca data viitoare aplic reteta ta.

Anastasia spunea...

Vai de mine Cristina, prima data cand am inceput sa-ti citesc comentariul, neajungand la sfarsit am crezut ca ai incercat reteta mea si nu ti-a iesit ok, i-mi pare rau ca nu-ti iese checul daca doresti poti sa-mi dai reteta sa o incerc si eu poate te-as putea ajuta cu un sfat daca totusi te-ai incapatina sa o faci :))), dar ma bucur ca doresti sa aplici reteta mea de chec, la mine acest chec se mananca dintr-o data la un ceai in trei persoane fara rasuflare :))) e foarte usor si gustos :D pup si te mai astept in vizita !!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Follow this Blog

Licenţa Creative Commons
Clipe dulci de Anastasia Gherjavschi este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la anastassiacafe.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://bagy2.blogspot.com/.
Televizoare - Un Butic!

No Copying Please!