luni, 1 martie 2010

Reteta anului 2009



INIMOSUL MEU A CASTIGAT RETETA ANULUI 2009 PE BUCATARAS.RO !


Vreau sa multumesc din inima pentru fiecare vot oferit pentru reteta mea 'Tort inimos' si ma bucur nespus de mult pentru ca m-ati ajutat sa realizez visul meu sa castig acest concurs care pentru mine a insemnat un imbold sa merg mai departe pe aceasta cale plina de aventuri a lumii culinare, vreau sa zic ca cu inceputul primaverii voi face un nou pas si voi fregventa un curs de invatamant in domeniul cofetariei din banii castigati de la bucataras, i-mi doresc foarte mult sa insusesc aceasta profesie si sper ca-mi va reusi :)

P.S. Va pup cu drag, a voastra basarabeanca Anastasia !  

21 comentarii:

Alexandrina spunea...

Felicitari pentru premiu!
O primavara frumoasa!

Anastasia spunea...

multumesc mult draga Alexandrina, ca mi-ai fost alaturi !!!!

Laura spunea...

Anastasia scumpa, felicitari din toata inima pentru frumoasa realizare :)
Mult succes in continuare!!!

Anastasia spunea...

multumesc din inima Laura, si te felicit cu martisorul, sa-ti fie inima usoara si proaspata precum primavara !!!!!!

sarah spunea...

anastasia ma bucur mult ca ai castigat.felicitari
din tot sufletelul iti doresc o primavara plina de realizari si numai bucurii.pupici cu bucurii mari si dese
PS as fi vrut sa te votez si pe blogovat dar n-am cont acolo si cica nu se mai poate face.

Anastasia spunea...

multumesc mult draga Sarah, si tie la fel multa bucurie si sanatate cu venirea primaverii si renasterea emotionala care vine cu ea !!!!!!!!

daca doresti poti sa ma votezi ca vizitator simplu, nu e neaparat sa-ti faci un cont pentru asta, te pup !!!!!!!!

Doina Varga spunea...

Felicitari pentru premiu, draga Anastasia. Il meriti. Sa stii ca si eu te-am votat zilnic, dupa ce mi-ai trimis mp pe site. La multi ani de 1 martie. Pupici dulci.

Anastasia spunea...

multumesc daga Doina, si tie la fel, multa sanatate si bucurie, cu 1 martie !!!

Mari spunea...

Felicitări, Anastasia! Să-ţi ajute Dumnezeu să-ţi împlineşti visul!

Momo spunea...

felicitari,draga mea,frumoasa realizare,o primavara buna de tot in bucatarie!si mult soare!

Anastasia spunea...

mersi mult draga mari si alison !

Miha spunea...

Felicitari Anastasia! Sa ai o primavara frumoasa si sa dea Dumnezeu sa-ti indeplinesti visul.
Imbratisari, de aici de aproape de tine, de la Iasi! :))

Anastasia spunea...

multumesc draga Miha, esti foarte draguta !

Unknown spunea...

Felicitari, sper sa inveti lucruri utile la curs, desi am auzit ca la noi in tara cursurile sunt tar slabute. Oricum felicitari.:))))))))))))

maria mihalache spunea...

Felicitari pentru premiu Anastasia!
Ti-am lasat pe blogul meu cateva premii..........mi-ar face placere sa le ridici.
Pe curand!

Flori spunea...

Felicitari, Anastasia!
Bafta multa la curs, sa ne tii la curent.
Te pup,
Flori

Anastasia spunea...

lAURA, MEDI, FLORI, va multumesc pentru felicitari !
Draga Flori ,va voi tine la curent neaparat cu succesele mele la curs, sper si eu sa gasesc ceva care sa merite !!!

epurasha spunea...

Felicitari Anastassia , ma bucur tare mult pentru tine ca ai castigat prmeiul 1! si mai ales ca te apuci de cursul ala, sper sa mearga totul bine si sa mai auzim de multe premii de ale tale.Te-am votat si pe blogovat , bafta!pupicei!

Luminitanaty spunea...

felicitari pentru premiu

Diana spunea...

inca odata felicitari Anastasia, am pt tine un premiu de primavara , te astept la mine pe blog sa=l ridici.

iulia spunea...

Felicitari pentru castigarea concursului!! Puppp!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Follow this Blog

Licenţa Creative Commons
Clipe dulci de Anastasia Gherjavschi este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la anastassiacafe.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://bagy2.blogspot.com/.
Televizoare - Un Butic!

No Copying Please!