luni, 7 decembrie 2009

Tort inimos










Ingrediente:

  • Pentru blat avem nevoie de:
  • 100 g biscuiti
  • 100 g nuci
  • 60 g unt
  • Pentru mouse-ul de ciocolata avem nevoie de:
  • 200 g ciocolata amaruie
  • 2 linguri zahar pudra
  • 300 ml frisca lichida
  • 1/2 pachetel galatina Dr. Oetker
  • 1 lingurita coniac
  • Pentru gelatina de fructe avem nevoie de:
  • 500 ml suc de mandarine, portocale, exotic (ce doriti)
  • 50 g zahar
  • capsune din compot sau dulceata cate doriti
  • 1 si 1/2 pachetel de gelatina Dr. Oetker
  • Pentru mouse-ul de mascarpone avem nevoie de:
  • 250 g mascarpone
  • 200 ml frisca lichida
  • 50 g zahar
  • 100 g ciocolata alba
  • 3 lingurite gelatina Dr. Oetker
Mod de preparare: 

Pentru blat
  1. Mixam totul la robot si tapetam cu aceasta compozitie o forma de tort detasabila cu diametrul de 22 cm. Pana e gata mouse-ul de ciocolata dam la rece.
Pentru mouse-ul de ciocolata
  1. Topim ciocolata impreuna cu 100ml de frisca lichida.Frisca doar se incalzeste sa putem topi ciocolata, nu se fierbe.
  2. Batem foarte bine restul de frisca impreuna cu cele 2 linguri de zahar.Amestecam cele 2 compozitii,cu o lingura de lemn,usor cu miscari de jos in sus.Adaugam coniacul si gelatina intr-un jet subtire hidratata si topita la bain-marie in prealabil, amestecand in acelasi timp, apoi turnam compozitia peste blatul de biscuiti.
  3. Nivelam si dam din nou la rece, pana se intareste mouse-ul.
Gelatina de fructe
  1. 200ml din cantitatea de suc se pun pe foc, impreuna cu zaharul si gelatina. Dupa ce s-a topit zaharul dam deoparte si amestecam cu restul de suc rece.
  2. Peste mouse-ul intarit punem capsuna din dulceata sau compot, turnam acest amestec si dam din nou la rece, pana se intareste gelatina.
Mouse-ul de mascarpone
  1. Punem gelatina la inmuiat in apa rece.
  2. Topim ciocolata alba la bain-marie si cand e calduta adaugam gelatina, uniformizam (pentru a topi mai usor ciocolata puneti in ea o lingura de frisca).
  3. Batem frisca impreuna cu zaharul si cand s-a intarit adaugam treptat cate o lingura de mascarpone. Turnam totul peste ciocolata si omogenizam.
  4. Puneti o forma de inimioara pentru biscuiti pe mijlocul tortului unsa cu putin unt.Turnam totul peste gelatina de fructe intarita si dam la rece pana se intareste mouse-ul de mascarpone, dupa ce sa intarit compozitia de mascarpone, scoateti atent foarma de inimioara cu miscari vibrate pana se dezlipeste de mouse.Turnati in aceasta adancitura ~50 ml. din gelatina de fructe colorata cu colorant rosu oprita pentru aceasta procedura, lasati sa se intareasca bine de tot pentru 3~4 ore tortul si incepeti sa-l decorati dupa fantezie :)
In cazul meu n-am folosit coniac la reteta, pentru ca a fost facut pentru ziua nepoatei mele Olguta care a facut 4 anisori :)

Pofta buna !!!!!!!!!

36 comentarii:

maria mihalache spunea...

Felicitarile mele Anastasia!

Anastasia spunea...

multumesc frumos Medi :)pupici !

Sarea in bucate spunea...

arata f bine, cred ca este si foarte gustos!

Anonim spunea...

Buna ziua!
Va intereseaza sa faceti link exchange ?
Eu va pot pune link-ul dvs. pe http://reteteacasa.wordpress.com/ si doresc link catre: http://www.ejocurigatit.com cu titlul: Jocuri de gatit
Astept un raspuns din partea dvs.
O zi buna !
florinro83@yahoo.com

maria elena spunea...

Anastassia, e foarte dragut tortul tau, precis e si foarte gustos, ma ispiteste. Nepotica ta e o dulceata de fetita!

adnas54 spunea...

Superb... felicitari.

Diana spunea...

Anastasia foarte frumos tortul.
iti daruiesc un premiu.te pup. Diana

Sarea in bucate spunea...

DACA ITI FACE PLACERE , TI-AM OFERIT UN PREMIU LA MINE PE BLOG!

Mari spunea...

Foarte frumos, Anastasia, felicitări!

epurasha spunea...

arata extraodinar! am ramas impresionata de-a dreptul atat deaspect cat si de compoztia interioara.Felicitarile mele si ... am furat o bucatica! ai votul meu zilnic pe bucataras.ro si de urmatorul Valentine's sau chiar de Dragobete am sa incerc si eu sa-l fac!

dicarmencitta1957 spunea...

Toate torturile tale sunt superrrr gustoase si foarte aratoase.Pe unde te gasesc te votez.

Anastasia spunea...

fetelor ,Carmen,Diana, Epurasa,Adna,Just me,Maria Elena santeti foarte dragute, m-ati emotionat pedeadreptul, va multumesc mult ca-mi apreciati munca si va astept cu drag si la alte delicii , va mltumesc ca ma votati , va simt sustinerea si ma bucur ca am langa mine persoane la care pot apela , daca aveti candva nevoie de ajutorul meu sa-mi dati ssemnal si voi veni neaparat sa va multumesc pentru timpul acordat !!! va pup dulce de tot ...

Unknown spunea...

Votat inimos tort inimos.:)))))))))))))). Arata superb, sunt curioasa ce gust are.

Anastasia spunea...

mersi mult draga Laura , pentru ajutor si pentru aprecieri , daca esti curioasa ce gust are eu zic ca predomina gustul de ciocolata mai mult ca celelalte, dar daca nu vrei sa te cheltui si esti curioasa poti face o portie mai mica ca sa vezi daca-ti place combinatia :)

sarah spunea...

am votata reteta tta pe bucataras .ro
sper din tot sufletul sa castigi din cate am vazut ai mari sanse.mult succes!

silviana maftei spunea...

superb"inimosul",sigur este foarte foarte bun,esti magica!
Am votat.
silviana maftei

Anastasia spunea...

Silviana esti foarte draguta ca mai ajutat cu votul tau :) te pup si sper sa ma poti ajuta pana la sfarsit :x

Anonim spunea...

Imi place cum arata tortul tau. Mai ca as musca din el.Sunt sigura ca e gustos.L-am votat!

lybrary19 spunea...

Tortul este super.Iar eu, cand ma uit la el, devin pofticioasa,ceea ce nu mi se intampla prea des.Felicitari!

Anonim spunea...

Pana acum esti pe primul loc, tine-o tot asa, eu te voi ajuta cu votul meu si in continuare. Bafta multa !

Anastasia spunea...

mersi mult la toata lumea care ma ajuta, va pup dulce pe toti!!!

Gabitzu spunea...

Buna

Iti votez reteta la indemnul lui Alice. Adumi aminte in fiecare zi sa o votez.

Gabi

lia spunea...

Votul cu numarul 350 este din partea mea. Felicitari ! esti castigatoare...

lia spunea...

Draga mea ti-am votat reteta zilnic, iar azi votul cu nr 350, a venit din partea mea, felicitari ! esti o invingatoare, si chear o meriti pentru minunatele retete pe care ni le dezvalui.

Diana spunea...

Anastasia cu mult drag te felicit pt concursul castigat,ai loculI, bravo TE FELICIT si te pup !

adnas54 spunea...

Felicitari pentru premiu. M-am numarat printre votanti tai pentru ca mi s-a parut ceva aparte, ceva iesit din rutina. Multumesc pentru prietenie.
Inca o data felicitari... Pupicuri.
Sanda

Anastasia spunea...

Eu va multumesc pe toti care m-au ajutat sa castig si va doresc ca norocul si dragostea sa va fie oapetii casei in toata ziua:)
sant foarte multumita pentru fiecare vot pe care l-am primit din partea voastra si o sa ofer un desert dedicat pentru cei care mi-au fost alaturi pe parcursul concursului !
va multumesc din inima pe toti si va pup cu drag !!!!!!

maria mihalache spunea...

Chiar daca cu ceva intarziere iti spun si eu draga mea Anastasia felicitari!Meriti din plin acest premiu si ma bucur pentru tine din tot sufletul.
Te pup!

Anastasia spunea...

multumesc draga medi!

Anonim spunea...

Arata super ce gust o avea.....?

Claudia spunea...

Mi-a placut mult reteta si am incercat si eu chiar de ziua mea iar oaspetii au fost ffff incantati. bun si racoritor, ideal pt vara si nu numai. nota 10. Claudia

Anastasia spunea...

ma bucur foarte mult ca ti-a placut draga Claudia, si-ti multumesc pentru aprecieri :)
pupici dulci :D!

Anicka Maya spunea...

Hmmm...ce de bunatati ai tu aici de imi lasa gura numai apa...trebuie sa iti fur si eu o reteta sa vad ce o sa imi iasa:D Pupici

Anastasia spunea...

Multumeasc pentru vizita Anna :) sper sa mai revii, te astept cu bratele deschise >:d< si pentru compliment, esti dragutza :D

Anonim spunea...

Trebuie sa marturisesc ca pana acum am facut acest tort de 2 ori si de fiecare data am fost la fel de incantati. Am o intrebare pt Anastasia: cu ce ai captusit forma de tort ca sa iasa asa frumos? nici nu mai e nevoie sa il imbraci; al meu avea marginile neregulate ... mersi frumos si felicitari pt o reteta minunata si poze pe masura!
Claudia

Anastasia spunea...

Draga Claudia iti multumesc pentru aprecieri pupici :-*, am folosit hartie de calc pentru desen tehnic :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Follow this Blog

Licenţa Creative Commons
Clipe dulci de Anastasia Gherjavschi este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la anastassiacafe.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://bagy2.blogspot.com/.
Televizoare - Un Butic!

No Copying Please!