marți, 18 ianuarie 2011

O maina de ajutor !

Cine vrea sa-mi dea o maina de ajutor la festivalul blogurilor gustoase, m-am inscris in categoria deserturi, si va rog sa va feceti un cont aici apoi sa intrati in mailul pe care l-ati inscris la crearea contului pe gustos si sa confirmati contul, ca sa puteti vota intrati aici si gasiti in lista blogul Clipe dulci blogurile sant ampasate alfabetic, poate vota orice utilizator cu contul confirmat si inregistrat pe site, va multumesc anticipat pentru ajutor, sincera sa fiu nu prea cred in succesul meu sant foarte multe bloguri si se voteaza mai mult pe prietenie decat pe merite asa ca voi fi foarte recunoscatoare pentru ajutorul vostru, votarea se incheie pe data de 31 ianuarie
ora 23:59 !

Retete inscrise la festival !

Tort Poiana cu maci

Photobucket

Tort Faberge de Pasti

Photobucket

Vis de toamna

Photobucket

8 comentarii:

Unknown spunea...

Mult succes iti doresc!

Anastasia spunea...

multumesc mult Iulia :)

Liana10 spunea...

Ti-am dat o mana de ajutor, draga Anastacia ;-) puuup

Anastasia spunea...

tu mi-ai dat doua maini draga mea Liana, sa treieati :))pup !!!!!!!!!

Lia Maria Grozi spunea...

Felicitari pentru premiu ! Sa-l folosesti cu placere ! Pupici.

Anastasia spunea...

Lia, multumesc mult, si eu te felicit din suflet, sa stii ca ti-am trimis si tie voturi pentru ca ai fost favorita mea la bauturi :) te pup si numai bine !

Lissa's Cakes spunea...

Felicitari pentru premiu,Anastasia.
Bafta iti doresc in continuare,pupici.

Anastasia spunea...

Multumesc Lissa, si tie felicitari, si la cat mai mare :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Follow this Blog

Licenţa Creative Commons
Clipe dulci de Anastasia Gherjavschi este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la anastassiacafe.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://bagy2.blogspot.com/.
Televizoare - Un Butic!

No Copying Please!