miercuri, 9 februarie 2011

Acum bubulina are partener :)

Acum blogul bubulinei e devenit unul comun cu un baietel pe nume Tudor, care va impartasi si el cu mamica sa Liana cele mai bune retete pentru copii facute de copii :)
Il prezint cu mare drag pe flacaul nostru Tudor care are 2 ani si 7 luni, dar se descurca de minune in bucatarie, cred ca a mostenit genele de la mamica sa Liana Toma care gateste cu mare pasiune toata informatia o gasiti acum pe blogul reintitulat
Micii bucatari !

Si ca dovada, o poza cu inspiratul bucatar

Sper sa vizitati blogul micutilor si sa va placa atat incat sa-l vizitati mai des :) si poate va inspira si pe voi la ispravi culinare impreuna cu puiutii vostri
Va asteptam cu mare drag !!!

5 comentarii:

Liana10 spunea...

Multumim mult de tot, Anastacia!
Ce pezentare frumoasa ne-ai facut, te pupam cu drag! :* :*

Anastasia spunea...

Cu mare drag, am scos la lumina ceea ce simt pentru voi doi, va pup dulce de tot, ti-am spus ca Tudor nu scapa de smotocit :))

janet spunea...

Am fost,am vazut,am comentat,m-am minunat....mult succes!
Anastasia,acum am ajuns,s-ati spun ;felicitari pentru premiul de pe gustos!La clasamentul blogurilor....se pare ca ne-am votat una pe cealalta!
Te imbratisez cu drag!

Anastasia spunea...

multumesc draga mea Janet, si pentru aprecieri si pentru felicitari :) te pup dulce !

Unknown spunea...

Buna seara, felicitari pentru premiul "gustos".

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Follow this Blog

Licenţa Creative Commons
Clipe dulci de Anastasia Gherjavschi este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la anastassiacafe.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://bagy2.blogspot.com/.
Televizoare - Un Butic!

No Copying Please!