joi, 4 noiembrie 2010

Rog sa ma ajutati sa castig !

Photobucket
Mai sus reteta care participa !

Hei lume... aruncati o privire, vreau sa fiu judecata :))) particip la concursul bucataras si am nevoie de votul vostru ca sa castig :) ca orice reteta fie ea buna sau rea ( ramane la judecata voastra ) are nevoie de voturi :)), concursul dureaza pana la data de 18 noiembrie inclusiv si se poate vota zilnic fara sa-ti faci un cont pe bucataras, as fi foarte recunoscatoare pentru ajutor !

Pentru a vota intrati  aici  reteta cu care particip se numeste Miel curry cu dovleac - Reteta este propusa de: Speranta :) la moment este pe pagina 3 randul 2 reteta 4 !

Pup dulce si multumesc anticipat pentru ajutor si-mi cer scuze ca rapesc din timpul vostru :)

5 comentarii:

Tanti Jeni spunea...

Succes! E o rețetă care merită premiul întâi cu coroniță :)

Anastasia spunea...

multumesc Tanti Jeni :D

Mari spunea...

Anastasia, alta data te agitai mai mult pentru retetele tale.
Nu mai ai prieteni?
Unde sunt?
Te pupic si-ti doresc multa bafta!

Anastasia spunea...

Meri, alta data daca-ti amintesti si scorul era mai mic, dar acum cresc voturile ca pe drogdii si eu nu mai stiu pe cine sa anunt, se pare ca blogul meu este un amarat pe langa cele care s-au inscris de data asta :(

bely spunea...

Anastasia, te-am votat si eu din pacate abia acuma, n-am stiut ca, concurezi ca te votam zilnic din pacate reteta care e pe primul loc nici la degetul mic nu ajunge pe langa reteta ta! Bafta, poate data urmatoare se va vota mai corect!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Follow this Blog

Licenţa Creative Commons
Clipe dulci de Anastasia Gherjavschi este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la anastassiacafe.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://bagy2.blogspot.com/.
Televizoare - Un Butic!

No Copying Please!