luni, 29 noiembrie 2010

Braduti pentru mosu

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Dragii mei vizitatori, pentru ca santem in preajma craciunului am sa postez retete de craciun ca sa va ajut cu micul meu bagaj culinar pentru sarbatorile iernii care-mi sant atat de dragi si care imi amintesc mereu de copilarie si sarbatori cu arome de portocale brad, vanile si ciocolata care bantuie prin toata casa :)
Ingrediente:
1 ou mare
75 gr. zahar praf
225 gr. faina cernuta
1 lingurita praf de copt fara varf
150 gr. unt la temperatura camerei
vanile

pentru glazura:
1 lingura de suc de lamaie
150 gr. zahar pudra
1 albus de ou

Mod de preparare:
Se mixeaza in crema untul cu zaharul, apoi se adauga oul se mixeaza pana la omogenizare, apoi adaugati faina amestecata aparte cu praful pentru copt si aromele.

Rezulta un aluat numai bun pentru spritat braduti cu forma de steluta asezati intr-o tava asternuta cu hartie pentru copt neunsa cu nimic.

Coaceti bradutii la 180 de gr. C in cuptorul preaincalzit 15~20 de minute.

Dupa ce se racesc complet bradutii, ii glazurati imitand decorul de pe bradul de craciun, ii dati in cuptorul inca cald si ii lasati acolo pana se usuca glazura complet, acesti braduti puteti sa-i pastrati intr-o cutie inchisa ermetic timp de 2 saptamani.
Pofta buna!!!

2 comentarii:

In bucatarie la Sidy spunea...

Am vrut sa petrec cateva "clipe dulci" pe blogul tau si am vazut acesti minunati braduti !
Sunt asa de frumosi ca ar fi pacat sa ii mananci !
Bravo tie !!!

Anastasia spunea...

Sidy la mine esti binevenita oricand doresti sa petreci clipe dulci, sant fericita ca le pot oferi, pup ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Follow this Blog

Licenţa Creative Commons
Clipe dulci de Anastasia Gherjavschi este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la anastassiacafe.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://bagy2.blogspot.com/.
Televizoare - Un Butic!

No Copying Please!