vineri, 30 noiembrie 2012

Tutorial cum glazuram un tort cu glazura de ciocolata



Glazura:
50 gr. zahar
150 ml. lapte
200 gr. ciocolata amaruie (58% continut  unt de cacao)
50 gr. unt
Toate ingredientele se topesc, amestecand la foc mic, apoi glazura se raceste sa fie putin de tot calda inainte de a glazura tortul sau prajiturile :)
Cand glazurati un tort e important sa fie imbracat cu crema pe toata suprafata si sa fie rece, cel mai bine este sa glazurati tortul care a stat in frigider cel putin timp de 4 ore !
Tortul il montati pe un platou de dimensiunea tortului, eu l-am asamblat pe fundul de la tava in care am copt blatul intoarsa pe partea cealalta ca sa nu o zgarai  cand tai tortul, astfel pastrandu-i nevatamata partea interioara a tavei in care coc blatul :)
Se poate face un platou rotund din carton si imblaca cu folie de aluminiu.
Inainte sa pun primul blat pe platou eu il ung cu putina crema, ca sa nu fuga tortul de pe el si sa se prinda bine de platou.

7 comentarii:

Lavinia spunea...

Buna ! Glazura ramane lucioasa? Si as mai vrea sa stiu daca se crapa la taiat. Desi, dupa ingredientele glazurii, nu ar trebui.
Multumesc!

Giorgi spunea...

Excelent !Eu foloseam smantana dulce in loc de lapte dar metoda ta e mai economica !Mi-am cumparat deja ingredientele pentru fulg.Yuhu!
Mii de multumiri acelor maini harnicute !

Anastasia spunea...

Lavinia, glazura e lucioasa si nu crapa, e o reteta foarte reusita !

Anastasia spunea...

Multumesc Giorgi :) mult spor la fulgusor :D !

dada spunea...

Buna ziua. as dori sa va intreb cat trebuie sa fie de inalt tortul sa ajunga glazura de ciocolata?multumesc

Anastasia spunea...

Buna, tortul cu diametrul de 26~28 cm inaltimea de 5~6 cm

Unknown spunea...

Super glazura!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Follow this Blog

Licenţa Creative Commons
Clipe dulci de Anastasia Gherjavschi este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la anastassiacafe.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://bagy2.blogspot.com/.
Televizoare - Un Butic!

No Copying Please!