joi, 14 ianuarie 2010

Briose super pufoase cu mere










Ingrediente:

1 mar cat pumnul taiat cubulete
1praf de copt
1 paharel de 125 de gr. de iaurt Activia cu gust de vanilie sau oorce alt iaurt care va place poate fi si natural fara fructe
1/2 esenta vanilie de la Dr. Oetker
folosim ca masura paharelul de la iaurt mai departe, dar sa-l umpleti cu urmatoarele ingrediente doar pana unde a fost iaurtul in el, dar nu plin pana la margini
1/2 paharel de ulei
3 paharele de faina cernuta
3 oua
1 paharel de zahar tos
Mod de preparare:
Mixam ouale cu zaharul pana se tripleaza in volum , adaugam, iaurtul si mai mixam 2~3 minute, adaugam uleiul intr-o unda subtire cate putin, mixand in continou pana i-l incorporam pe tot.
Adaugam esenta de vanilie si faina cernuta cu praful de copt in trei ture si o amestecam usor cu o lingura de lemn sau plastic pana o icorporam pe toata.
Turnam aceasta compozitie intr-o forma pentru briose cu 12 portii, se umple doar doua treimi din inaltimea formei, nu se umple toata pentru ca creste in timpul coacerei, forma pentru briose trebuie sa fie unsa cu unt si tapetata cu faina.
Peste briosele turnate punem cate o lingura de mere taiate cubulete si o dam la coptorul preaincalzit la 180 de grade Celsius, lasam sa se coaca 5 minute pe urma reducem focul la 165 de grade si mai lasam sa se coaca 30 de minute, pana se rumenesc putin pe deasupra.
Dupa ce s-au copt le lasam sa se raceasca putin si le scoatem pe un platou, le pudram cu pudra cu miros de vanilie de la Dr. Oetker.
In acesta compozitie se mai poate adauga si coaja rasa de la o lamaie, impreuna cu faina, daca folositi coaja de portocala nu puneti de la o portocala intreaga pentru ca-i va da un gust amarui ceea ce nu este chiar placut, puneti doar de la 1/3 din coaja portocalei, la fel puteti folosi diverse fructe in loc de mere.
Pofta mare si va garantez ca o sa va placa atat de mult incat o sa fiti gata sa le preparati de cate ori veti avea ocazia !

varianta printabila






varianta printabila de pe bucataras

7 comentarii:

maria mihalache spunea...

Anastasia, iar ai aparut cu ispitele tale?............bune, gustoase,aratoase..........deja le simt in gura aroma.

Anastasia spunea...

draga Medi am atatea retete de postat ca nustiu cand mai apuc s-o fac , am retete cu poze si trebuie sa ma apuc sa le pun pe toate cat mai curand ca deja sau strans cam multe dar asa e cu lipsa de timp , ma bucur ca-ti plac briosele mele , te sfatui sa le faci o data si dupa aia cred ca o sa faci numai dupa reteta aceeasta la cat de fine sant :)) te pupic si te mai astept !

Flori spunea...

Buna!
Imi place extraordinar de mult bucataria moldoveneasca si ma bucur ca ne impartasesti din retetele tale delicioase. Pozele arata grozav!

As dori sa stiu daca se poate un link exchange cu blogul meu http://bucatariaportocalie.blogspot.com/

Multumesc frumos!
Flori

Anonim spunea...

Avem deosebita placere de a va invita sa va inscrieti in DIRECTORUL www.E-BlogDirector.blogspot.com

Multumim !

Sorin spunea...

Buna Anastasia,
Imi face mare placere sa te am in blogroll si imi pare bine ca ai trecut in vizita prin Bucataria Lumii.
Pupici !

Ioana V. spunea...

Foarte foarte bune! le-am facut si eu in weekend. Te invit sa vizitezi si blogul meu daca iti face placere.Eu te admir mult, de aceea m-am si inscris pe blogul tau.

Anastasia spunea...

@alinutzika, ma bucur ca le-ai incercat cu incredere :)si ca-mi urmaresti blogul mersi mult, sigur am se te vizitez si eu cu mare placere :D !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Follow this Blog

Licenţa Creative Commons
Clipe dulci de Anastasia Gherjavschi este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la anastassiacafe.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://bagy2.blogspot.com/.
Televizoare - Un Butic!

No Copying Please!