sâmbătă, 29 octombrie 2011

Chec la microunde


Multam Laurei Laurentiu pentru reteta minunata pentru pofticiosi :)

Ingrediente: 

2 cani pentru ceai
2 oua
8 linguri rase de faina
8 linguri rase de zahar
2 linguri de cacao neagra neandulcita
cate 1/2 lingurita de praf de copt / in fiecare cana
6 linguri de lapte
6 linguri de ulei sau margarina topita

Mod de preparare:

In fiecare cana, punem 4 linguri de faina rase, 1 lingura de cacao, 4 linguri de zahar rase si cate 1/2 lingurita de praf de copt.

Amestecati, bine ingredientele uscate din cana.

Adaugati, oul si amestecati din nou, pana cand compozitia devine omogena.

Adaugati pe rand 3 linguri de ulei si 3 linguri de lapte, amestecand din nou.

Cana, cu compozita rezultata, se introduce in cuptorul cu microunde, setat la 700-850 de wati pentru exact 4 minute sau la 1000 de wati pentru 3 minute.

Dupa, trecerea timpului de coacere, scoatem cana cu grija, ca e fierbinte, si introducem urmatoarea cana preparata in acelasi fel ca prima tura.

O lasam sa se raceasca 1-2 minute si scoatem cu grija checul din cana, iese foarte usor, e prins doar de marginea canii putin, trecem o lama de cutit de jur imprejurul canii si se va desprinde de margina.

Puteti folosi orice fel de creme , gemuri, inghetate, nuca, ciocolate - se combina minunat cu orice, totul depinde cat de departe va duce imaginatia :)

Pofta mare !!!

9 comentarii:

Emily spunea...

excelenta reteta! s-a notat :)
e atat de usor de facut si are avanatajul ca poti face o singura portie! imi place tare mult!

:*

Liana10 spunea...

Am vazut si eu reteta la Laura, dar n-am apucat sa o fac. Sunt super rapide si delicioase. puup

vdaiana spunea...

E super! Chec rapid si simplu! Am facut de nenumarate ori cand eram in pana de idei si vroiam ceva dulce si repede!
Usp, lipsesc ouale din lista ingredientelor ;)

In bucatarie cu Aziz spunea...

Bai eu chiar nu credeam sa fie asa simplu ,e musai de incercat!!

Din bucataria mea spunea...

Minunata ideea!!Arata tare bine!Pup!

Anastasia spunea...

Va multumesc pentru vizite, sunteti bineveniti oricand in casa dulce ;))
@Vdaiana iti multumesc mult de tot ca m-ai facut atenta, am trimis reteta la un concurs fara oua :)) te pup dulce, m-ai salvat :D !
cine inca nu a incercat ma bucur ca ati aflat de aceasta reteta fulger incercati-o cu incredere acum cu ingredientul de baza trecut in lista cu ingrediente, imi cer scuze pentru 'gura casca' sunt cam indragostita si mai scap cu vedere cate ceva ;)

Bonjour spunea...

Ce idee buna, am furat-o. O seara superba.

elena spunea...

dar daca o sa coc in forme pentru chec din hirtie se va primi? nu a incercat nimeni?

Anastasia spunea...

Draga Elena le poti coace in forme pentru chec de hartie, dar sa le pui in prealabil in niste canite care sa le tina forma sa nu sa se desfaca, in caz contrar vei obtine niste turtite in loc de checuri ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Follow this Blog

Licenţa Creative Commons
Clipe dulci de Anastasia Gherjavschi este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la anastassiacafe.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://bagy2.blogspot.com/.
Televizoare - Un Butic!

No Copying Please!