luni, 22 februarie 2010

El nu are o familie si are nevoie de tine !


Eu sunt Fram, un catel de talie medie, pufos si dragalas, in cautare de stapan. Am 3 luni, sunt deparazitat si vaccinat, curatel si jucaus. Se ofera numai cu contract de adoptie, in Bucuresti

Contact : cristinasandu_eu@yahoo.com





Ursulini are cca 2 luni, este un baietel tare jucaus si afectuos, care este in cautare de stapani buni si responsabili.

Piticul a supravietuit in mod miraculos gerului si zapezii. Din fericire, niste persoane sufletiste l-au luat in casa.

Mai multe poze: http://picasaweb.google.com/adoptii.pui.catel/Ursulini#

Relatii la tel. 0722 53 66 20
e-mail roxxana_84@yahoo.it (exclus contact pe messenger)

3 comentarii:

sarah spunea...

sunt tare dragalasi catelusii.sper sa le gasesti repede un camin.
PS am votat si azil la concurs .esti tot pe primul loc.succes in continare

Anastasia spunea...

sper si eu sa ajut cu ce pot niste suflete, mii foate mila ca nu au pe nimeni!

Olgutza spunea...

Ce dulci sunt... daca as fi avut unde sa tin un caine, as fi luat unul... Oricum, sper sa se gaseasca un suflet bun care sa-i ingrijeasca :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Follow this Blog

Licenţa Creative Commons
Clipe dulci de Anastasia Gherjavschi este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la anastassiacafe.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://bagy2.blogspot.com/.
Televizoare - Un Butic!

No Copying Please!