marți, 23 februarie 2010

Votati va rog, daca va place blogul meu :)

Pentru a vota dati clik pe banerul din stanga blogului  Blogovat 2010  pe butonul voteaza de doua ori consecutiv,  multumesc anticipat pe cei care ma urmaresc si ma sustin ! 

votare disponibilă începînd cu 23 februarie 2010 pînă la 8 martie 2010.


În procesul de votare din cadrul Blogovăţ 2010 vor participa 3 grupuri de
utilizatori: cititori, bloggeri şi juriu.

Cititorii vor vota blogurile favorite prin intermediul unui banner afişat
pe blogul participantului sau cel de pe site Blogovăţ pe care îl puteţi
găsi pe pagina participanţilor  

18 comentarii:

Alexandrina spunea...

Am votat; succes!

Anastasia spunea...

mersi mult, Alexandrina!

Laura spunea...

Si eu votat :P ...si-aici si dincolo ;)
Pupici si succes in toate!!!

Anastasia spunea...

mersi mult, draga Laura !

Miha spunea...

Votat! Multa bafta!

Anastasia spunea...

mersi Miha !

Veaceslavv spunea...

Ai un vot si din partea mea, aştept şi unul de la tine, vezi la mine pe blog...

Gabitzu spunea...

Buna

Cum ai pus sondajul poe site? Cu facem niste bani cu site-urile si blogurile? www.legis.uv.ro e site-ul meu, iar adresa e nig874 Te votez daca-mi aduci aminte maine dimineata.

Cu respect Gabi

Miha spunea...

Se voteaza doar o data?
Eu am intrat sa te mai votez o data. :)))

Anastasia spunea...

miha , nu stiu exact dar mi se pare ca se poate vota odata pe zi de pe un IP :) i-ti multumesc mult ca tii la mine si ma votezi , te pup dulce iubita, noapte buna !

Miha spunea...

Acum imi apare butonul rosu "votat". :S

Anastasia spunea...

posibil se voteaza odata la 24 de ore si inca nu au trecut :)

Miha spunea...

Deci...nu mai pot vota. :(

Mari spunea...

La mulţi ani,Anastasia!
Te-am votat!

sarah spunea...

este un premiu pentru tine la mine pe blog.ti-l ofer din tot sufletul

Anastasia spunea...

multumesc mult draga Sarah, vin imediat dupa el :) pupici dulci !

Flori spunea...

Anastasia, iti doresc o primavara minunata!
Te imbratisez cu drag
Flori

epurasha spunea...

Votat Anastassia, bafta!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Follow this Blog

Licenţa Creative Commons
Clipe dulci de Anastasia Gherjavschi este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la anastassiacafe.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://bagy2.blogspot.com/.
Televizoare - Un Butic!

No Copying Please!