joi, 9 august 2012

Vinete evantai la cuptor





Tot ce mi-a placut postez pe blog ;) a fost chiar bun, aromat si fin la gust, nu ezitati sa incercati reteta pentru ca e simpla, nu e migaloasa si e de sezon ;) !
Consumul de vinete va avea grija de creierul tau„ imbunatatind comunicarea dintre celulele cerebrale şi moleculele mesagere :) . 
Ingrediente:
2 vinete
150 gr. cascaval  Dorblu
200 gr. smantana 20% grasime
5 catei de usturoi
sare, piper negru macinat
1 gogosar
2 rosii
1 fir de busuioc
Mod de preparare:

Vinetele se taie in fisii de ~ 1 cm pe lungime
Se umple fiecare taietura cu gogosarul taiat semiluna cu partea rotungita in jos ca sa avem loc pentru rosia taiata la fel.
Se face sosul din smantana cu usturoiul pisat si cu cascavalul ras, se sareaza si se pipereaza, apoi se distribuie pe suprafata vinetelor.
Se coace in cuptorul incins timp de 50 de minute la 220 de grade Celsius.
In farfurie se serveste cu busuiocul tocat pe deasupra.

Pofta buna !

10 comentarii:

sedith spunea...

Geniala idee!!! Si ce bine arata!:)

Licuta Marin spunea...

Mmm, ce bune sunt!!!Ador vinetele!Pupici!

Unknown spunea...

Ce bine arata, platoul ala e superb!! Scoate foarte bine in evidenta preparatul. Delicioase vinetele astea, si eu o sa profit de bunatatea lor in weekend. Pup!

Angelica spunea...

Si mie imi place mult cum arata!
Foarte frumos.
Te pup.O zi faina sa ai:-)

Petreceri copii spunea...

O minunatie! Sunt topita dupa vinetele tale ca arata tare bine :)

Anastasia spunea...

Va multumesc din suflet pentru aprecieri :-* !

Mihaela spunea...

revin cu o intrebare si la reteta asta.nu sint amare vinetele? vreau sa o fac duminica pt invitati . multumesc pentru raspunsul la cealalta intrebare. Mihaela

Anastasia spunea...

Draga Mihaela, eu am avut norocul sa am intuitia dezvoltata la ales vinetele :)) si mereu le aleg fara iuteala, in principiu ma conduc dupa culoarea lor si nu le aleg perfect negre, dar putin spre roz deobicei vinetele mici si negre sunt amare, un soi care-mi place mie si este foarte gustos si nu este amar, este chiar vanata care aminteste forma de evantai, acum 2 ani se intalneau pe piata din Chisinau cand le era sezonul, anul acesta nu le-am vazut,dar e posibil sa fi aparut si daca le vezi cupara fara dubii sunt dulci si nu au veninul acela amar :) cred ca se numesc BLACK BEAUTY uite si un link cum arata in dreapta in cadita din imagine cele mai micute sunt BLACK BEAUTY http://cuelisa.com/wordpress/wp-content/uploads/2009/08/vinetele-mele.jpg
Am cumparat si vintele albe din alea sigur gasesti si mi s-a parut un soi bun si tot nu erau amare, am facut salata din ele :)

Mihaela spunea...

Multumesc mult de tot pentru raspunsuri si pentru atentia acordata. Am inceput sa fac din retetele tale si sint excelente. Multumesc inca o data si week-end placut. Mihaela

Anastasia spunea...

Mihaela si eu iti multumesc ca ai curajul sa incerci retetele si ma bucur ca-ti plac, iti raspund cu drag la orice intrebare, daca mai ai nevoie de ajutor, un weekend placut si tie, sper sa-ti surprinzi placut oaspetii cu reteta, te pup :-*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Follow this Blog

Licenţa Creative Commons
Clipe dulci de Anastasia Gherjavschi este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la anastassiacafe.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://bagy2.blogspot.com/.
Televizoare - Un Butic!

No Copying Please!