duminică, 8 ianuarie 2012

Salata peste sub blana




O salata cu iz sovietic care nu lipseste niciodata de pe mesele de sarbatori Smile 
Ingrediente:
300 g file de hering/ macrou putin sarat la cutie sau 1-2 bucati de macrou putin sarat aici veti gasi reteta la peste sarat, in conditii de casa este chiar mai delicios Smile
300 g. cartofi
300 g. morcovi
300 g. sfecla
300 g. mere ( optional )
3~4 oua fierte tari
maioneza pentru uns fiecare strat 
Mod de preparare:


Se fierb ouale tari si legumele, cu tot cu coaja al dente ( imi place sa zic asa sa le simti pe dinti in special morcovii in jur de 10 minute sunt numai buni ) sfecla se fierbe putin mai mult separat pana cand se strapunge usor, dar opune putina rezistenta cu un ac de lemn pentru gratarel.
Salata se prepara pe straturi, alternand fiacare strat cu maioneza in afara de primul strat care este de peste.
1 strat pestele taiat cubulete.
2 cartoful dat pe razatoare cu gauri mari si uns cu maioneza.
3 oul dat pe razatoare uns cu maioneza.
4 morcovul dat pe razatoare uns cu maioneza.
5 sfecla taiata rondele ornata cu maioneza sau o puteti la fel da pe razatoare si unge cu maioneza.
6 ochisorii si genele le faceti din masline taiate si din ou fiert.
Pofta mare !

11 comentarii:

Anonim spunea...

Ceva asemenator (fara mere) am mancat in '98 la Chisinau, multumesc de reteta!

Anastasia spunea...

Draga Angel, nici eu n-am pus mere :) am scris ca e optional, unii pun si ceapa, dar eu am vrut sa fie mai usoara :)

Craita spunea...

e frumusica foc salata ta:)

Adina spunea...

Ce frumos e decorata ! E o salata inedita,sper sa-mi amintesc sa o incerc si eu.Pup

Anonim spunea...

Vroiam sa te felicit pentru cum ai ornat-o este foarte frumoasa!!
Si mie imi place salata asta

Bonjour spunea...

O reteta interesanta iar modul de prezentare te indeamna la degustare. Felicitari.

yaya6 spunea...

superb!!!!!!!!!!!!

Corina spunea...

Foarte tare arata salatica! Multa rabdare ai avut! Felicitari!

poiana brasov spunea...

Arata foarte frumos! Cu siguranta este si foaarte buna :) Am sa o incerc si eu.

Anastasia spunea...

Va multumesc pentru aprecieri, ma bucur mult ca va place :)

sharutza spunea...

shuba!!! love it

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Follow this Blog

Licenţa Creative Commons
Clipe dulci de Anastasia Gherjavschi este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la anastassiacafe.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://bagy2.blogspot.com/.
Televizoare - Un Butic!

No Copying Please!